doelgroep

Zwemvereniging de Hartvrienden:

De vereniging heeft als doel het beoefenen -en het bevorderen van zwemmen voor ex-hartpatiënten of hartpatiënten. Ook personen met vaatziekten kunnen lid worden van de vereniging. Partners van (ex) hartpatienten mogen ook lid worden van de vereniging.

Wist u dat: Lichamelijke inspanning de doorbloeding van het hart bevordert en het vernauwingsproces in de kransslagaders remt?

De aqua sportmix voor (ex) hartpatienten is voor jong en oud, man en vrouw!

Bewegen in het water is bijna blessure ongevoelig omdat er bijna geen druk op de gewrichten is.

Het is niet noodzakelijk dat men kan zwemmen om aan de aqua sportmix mee te kunnen doen!

In de lessen maken we gebruik van aquarobic en aquajogging technieken.Verder werken we met veel materialen zoals dumbells,webbs, plankjes en flexybeams.

Bestuursleden:

Bart Hoekman            Voorzitter

Marian Mulder            Penningmeester

Hannah Turpijn           Secretaris

Rita Zutt                    lid

Nettie Stoop               lid

Zwemleiders:

Conny Haringhuizen

Marian Mulder

Barend Gottmer

Calamiteitenteam:

Conny Haringhuizen