Zwemvereniging de Hartvrienden

Rabo Sponsor Actie

Rabo sponsor actie.

Met ingang van 1 januari 2018 is Rabobank een nieuwe weg ingeslagen. De sponsoractie “Fietsen voor de Rabobank” is gestopt. Hiervoor in de plaats is een nieuwe vorm van sponsoring in het leven geroepen: Stemmen op de vereniging die je een warm hart toedraagt.

De Leden van Rabobank Kop Noordholland kunnen stemmen op de verenigingen waar zij de meeste sympathie voor hebben.

Dat werkt als volgt:

Je moet een rekening hebben bij RABObank Kop Noordholland

Je moet lid zijn van RABObank Kop Noordholland of

Je moet vóór 10 april a.s. lid worden van de RABObank,

Je kunt je elektronisch als LID aanmelden bij de bank of persoonlijk bij een RABObank kantoor langs gaan.

Elk lid krijgt 5 stemmen,

Je mag per lid twee (2) stemmen aan één vereniging uitdelen, de overige drie stemmen geef je aan andere verenigingen.

Je krijgt (per email) bericht van RABObank over hoe en wanneer je kunt stemmen.

Het stemmen vindt in mei plaats.

Vraag vrienden, familie, buren, kennissen etc. om lid te worden en hun stemmen op onze vereniging uit te brengen.

Onze vereniging verdient dit jaar EUR 100 als we tenminste 10 stemmen weten te verzamelen. Elke stem boven de 10 vertegenwoordigt een nog nader te bepalen waarde (de waarde is afhankelijk van het aantal leden dat de bank heeft, gedeeld door de te verdelen winst)

Wordt allemaal lid van RABObank Kop Noordholland en stem op onze fijne vereniging!